Μαθήματα
- Έναρξη κατάρτισης 2018 » Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (18Β) » Δ' εξάμηνο - 2020Α
 
- 
                            ΜάθημαΠρόσβαση
 - 
                                MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Θ) (MARKETING-20A101)ΓΚΟΡΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ—
 - 
                                ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING (Θ) (MARKETING-20A102)ΓΚΟΡΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ—
 - 
                                ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING (Θ) (MARKETING-20A103)ΠΑΤΟΥΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ—
 - 
                                ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING (Θ) (MARKETING-20A104)ΓΚΟΡΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ—
 - 
                                ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (Ε) (MARKETING-20A105)ΓΚΟΡΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ—
 - 
                                ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING - ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Θ) (MARKETING-20A106)ΠΑΤΟΥΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ—
 - 
                                ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (Θ) (MARKETING-20A107)ΠΑΤΟΥΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ—
 - 
                                ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (Θ) (MARKETING-20A108)ΚΑΡΒΟΥΝΗ ΜΑΡΙΑ—