Παρουσίαση/Προβολή
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ (Θ)
(PRESCH-20B109) - ΚΑΡΑΓΡΗΓΟΡΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
Περιγραφή Μαθήματος
- να πραγματοποιούν τις απαραίτητες ενέργειες για την ίδρυση και λειτουργία ενός Βρεφονηπιακού Σταθμού (νομοθεσία, προδιαγραφές).
- να οργανώνουν και να εξοπλίζουν με βάση τις παιδαγωγικές αρχές έναν Βρεφονηπιακό Σταθμό, κατάλληλο για τις ανάγκες των παιδιών (φυσικές, ψυχοσυναισθηματικές, επικοινωνίας και έκφρασης) και της τήρησης των προδιαγραφών υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας.
Είναι μάθημα εξειδίκευσης με το οποίο οι καταρτιζόμενοι/ες αποκτούν και εφαρμόζουν τις ειδικές επαγγελματικές γνώσεις -ικανότητες- δεξιότητες για την ειδικότητά τους.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020
-
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Κριτήρια επιλογής του χώρου ίδρυσης του Βρεφονηπιακού Σταθμού (προδιαγραφές – νομοθεσία)
- Διαρρύθμιση του χώρου – Αρχιτεκτονική
- Οργάνωση Βρεφικού τμήματος (τετραγωνικά/παιδί, χώροι)
- Οργάνωση Νηπιακού τμήματος (τετραγωνικά/παιδί, χώροι)
- Διαρρύθμιση και εξοπλισμός εξωτερικού χώρου
- Οργάνωση βοηθητικών χώρων (κουζίνα, μπάνιο, πλυντήριο κτλ.)
- Εξοπλισμός Βρεφονηπιακού Σταθμού (έπιπλα, σκεύη κτλ.)
- Εξοπλισμός Βρεφικού τμήματος με παιδαγωγικό- ψυχαγωγικό υλικό
- Εξοπλισμός Νηπιακού τμήματος
- Οργάνωση εργαστηρίων
- Αντιπροσωπευτικά σχεδιαγράμματα Βρεφονηπιακών σταθμών
- Κατάλληλη επιλογή προσωπικού – Διαπροσωπικές σχέσεις – Προβλήματα συνεργασίας
- Μεταφορά των παιδιών με το αυτοκίνητο (κανόνες, κίνδυνοι, ευθύνες) Ο ρόλος του οδηγού και του συνοδηγού
- Διαδικασία παραλαβής και παράδοσης των παιδιών (προβλήματα – ευθύνες)
- Πρόγραμμα λειτουργίας
- Ημερήσιο διάγραμμα εργασίας όπως αυτό ορίζεται από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Η δεοντολογία παράγοντας αποτελεσματικότητας στην άσκηση ενός επαγγέλματος, οι συνέπειες της άρνησης της δεοντολογίας